I'm gonna miss you!


Usch har uppdaterat hemskt dåligt på senaste tiden men ibland glömmer jag bort det och ibland har jag inget särskilt att skriva om helt enkelt. Igår var det avskedsfest för Markus som snart åker tillbaka till Mallorca igen för att arbeta. Det var kul som alla fester tillsammans med honom. Blev fan inga bilder, har fan glömt att ta en endaste bild på oss/honom medans han har varit här hemma i typ en månad kanske? Shame on me. Aja har ju allt i huvudet iallafall.

Kommer sakna min bajskorv jättemycket! De gånger jag varit med honom när han varit här och som tur är har det varit ganska många gånger har varit awesome. Har känt Markus sen 06 I think så det blir typ fyra år fast det känns så mycket längre. Shit pomfritt vilka härliga minnen vi har ihop. Han kommer tillbaka igen i vinter för gott hoppas jag, hehe. Usch näe nu ska jag sluta annars kommer min inre cry baby ut. Förhoppningsvis kommer jag åka och hälsa på honom där nere i mars kanske, vi får se.


Eftersom det inte finns nytagna bilder kommer här två gamla.


På seaside festival i Falun 07, vi var blott 18 respektive 19 år.

 

Markus vid sin älskade volvo som vi båda saknar nere på kajen typ samma år tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback