Piss..


Man hade planerat en awesome kväll i Rättvik imorrn, komma ut på andra roligheter för en gångs skull men boom så sprack den planen, iallafall för mig. Yaay love my life. Jag hade blandat ihop helgerna, hade fått för mig att jag skulle jobba i Malung nästa helg men nej det var tydligen imorrn, söndag och nästa helg. Jag vill inte!! Jag hatar Malung och jag hatar att jobba och behöva släppa mina planer. Jag har varit på ett sånt jävla dåligt humör de senaste timmarna så jag vet inte vad, jag är så jävla sur.

Palla mitt liv, hejdå.

Kommentarer
Soffy säger:

Gulle du Deniz <3 du får gå ut med mig!! hitta på nåt skoj :D dricka vin!

2011-02-28 | 21:57:29
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback