Kaos.


Har varit i Västerås hela dagen (måndag) åkte vid 08.00 och kom hem runt 18.30, riktigt utmattande dag. Var på migrationsverket och förlängde min mormors visum, fick fylla i en massa papper osv, drygt. Sen känns det som om man har åkt en jävla massa bil eller ja det var ju iofs det vi gjorde, åkte bil i massa timmar, sov dock mestadels. Inte mycket som händer i mitt liv heller, gymmar, träffar kompisarna, går i skolan en gång i veckan, wohoo vilket roligt liv. Kan det inte ta och bli vår snart? Är sjukt trött på snön och det kalla vädret. Ja allt är som vanligt och hjärnspökena spökar som vanligt i mitt huvud och det är typ kaos där inne, inte alls kul och jag vill bara ligga i sängen och aldrig behöva få lov att gå upp igen, bleh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback