Do I need a facelift?


Jag känner att jag behöver något nytt, när det kommer till bloggens design alltså. Tror den behöver ett ansiktslyft eller vad tycker ni? Har haft samma header osv sen typ 2009 så börjar bli ganska boring när alla andra har värsta spexiga coola moderna designer. Men assåå jag gillar min bakgrund som fan ändå, något jag knopade ihop i photoshop ages ago lite hux flux och min header är ganska coolsöt den med, haha. Reprensenterar mig ganska bra ändå, blod, cleavers, knogjärn, lite zombie stuk, her lips taste like a loaded gun, en pistol, min putande mun osv heheheheh.

Men tex mina kategorier är fucked up, mitt arkiv, gul jävla text osv osv. Vad tycker ni?, borde jag ändra lite? Fast jag skulle inte våga pilla själv dock, kan inte ett skit om sånt men jag skulle ju kunna be finaste Maygol att pillra ihop nåt fint till mig kanske, eller vad säger du bruden? hähähähähäää. Aja vi får se hur det blir.


Fast det är så mycket jag vill ha.. tex.. lite zombie stuk, rockabilly/psychobilly,, pistoler, oldschool.. mycket shit alltså haha.

Kommentarer
Anonym säger:

självklart kan jag göra det! Börjar bli rätt många på tur nu, men du är ju min bro så du har företräde :) aj fiks! ska ba göa klart styrmans senså!

puss

2011-02-17 | 18:01:47
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Moa säger:

Sv: Taaack!:D

2011-02-19 | 09:48:37
Bloggadress: http://sinisterdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback