Bleh.


Jahopp igår var det lite av en impuls fest, jag, Bettan och Emelie hade mexikans fest och var utklädda till cholas. Det var ganska kul men jag drog rätt tidigt och åt bacon och äggröra, haha.

Idag har jag bara suttit hemma och proppat i mig massa onyttigt och kollat på film. Ska nog fortsätta med det såhär på natten. Ganska tråkig helg men Rättvik nästa helg förhoppningsvis. Aja jag har inte så mycket att skriva förutom att det snart är vasaloppsvecka här i Mora och jag mår illa bara av tanken. Jag kommer inte vilja sätta min fot utanför dörren under den veckan då hela Mora är fullt utav turister och jobbiga skidåkare. Att handla i affärer som typ ica osv kommer vara ett helvete med CP lång kö, man vill ju bara dö då. Det är så mycket folk så man får andnöd, jag hatar det, får sån jävla panik. Det enda positiva med det kanske att det blir mer fest men ja det gottgör ju kanske inget.

Usch fy och blä för vasaloppsveckan.



Kommentarer
Michelle säger:

Svar: aw, snäll du är! DU är snygg om någon.

2011-02-20 | 18:04:13
Bloggadress: http://micaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback