Inköp.


För ett tag sen köpte jag ett armband från Versace for H&M kollektionen och fick den hemskickat till min adress i Mora. Jag är jättenöjd och den är jättefin. Synd att jag har lite för smala handleder så den åker ner lite på handen men det skiter jag i, så himla nöjd.



Boxen är så himla fin så den slängs inte.

 

 

Sen har jag bestält lite skor från den där rabattgrejset på members på nelly skor. Allt för under 400 kr. Win! Dock ska jag ge bort två par, en vet jag men den andra vet jag inte riktigt, beror på vilka av de tre jag själv vill behålla. Kanske säljer nån sen om jag inte blir nöjd.

 

 

Haha försökte censuera den ena lite för att bruden läser min blogg, hon kan säkert gissa vad hon ska få men aja, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback