Helgen.


I fredags var jag ut med min babe Emelie. Vi bestämde oss för att köpa en flaska tequila och festa till det lite. Emelie var inte direkt nå proffs på att dricka det jämfört med mig då, höhöh. Näe men jag förvånade mig själv lite, gick bättre denna gång än vad det har gått förut, tummen upp för det. Inte så jättedrag på krogen men det var trevligt och vi avlsutade med donken käk ofc. I lördags var jag ut med Sofie, hennes syrra och kille. Jävligt mycket folk på Ljungbergs var det, synd att Emelie inte var med.

Tjaffsade även med en tant på typ 45+ i toakön som hade trängt sig före Sofie och då kom självklart blattegenerna fram i mig och jag sa att det inte var ok att tränga sig osv men tanten vägrade ge sig och muppade sig så jävla mycket så jag blev så arg så när dörren öppnades puttade jag bort tanten och hon fighta emot och då brast jag nåt i stil med "skaruuu ha stryyyk ellerrr??" hahah åååhåh pinsamt känner jag nu i efterhand men fan skitsamma. När det kommer till folk som muppar sig mot mina vänner då blir jag crazy, hehe.

Lite bilder.

<3

 

Ingen bild på Sofie & mig tyvärr. Men lite bilder finns på hennes blogg! In och kika!!


Kommentarer
gay säger:

Hahahaha bråkstake där XD

2011-12-19 | 12:40:12
Bloggadress: http://eroticrobotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback