Bildbömb.


Har haft en väldans trevlig helg med Sanna babe som äntligen var och besökte Sthlm igen. Fattar inte hur jag klarat mig hitills i Sthlm utan henne, flyttaa hiiiit. I fredags var vi på Rocket room på Debaser Slussen och såg Pike Cavalero & the gentle bondoleros från Spanien. Igår var vi på en annan spelning på Debaser Medis och "såg" The Bronx. Aldrig varit på den debaser förut men jävligt schysst ställe, dit går jag gärna igen! Imorgon ska jag nog träffa Sanna igen för att tjocka oss på feta hamburgare på ett diner och så ska jag nog hem till Maygol en sväng på fika, kommer ju dö av matkoma.. haha. Tror jag drar hem till Mora på osndag, längtar!


Var och såg Magnus Betner på Chinateatern med Rojda och Hana för några veckor sen. Här väntar vi på att få gå in.

Var hemma hos Leo för nån helg sen och drack lite turkiskt sprit man blandar med vatten. Skitkul kväll.

Vad lite turkiskt sprit och turkisk musik kan få en att göra...hahaha dog.

 

Fick denna fina hårblomma av Sanna som tidig julklapp<3

Mitt fina linne jag fick av Leo som jag gjorde om lite från en tisha.

 

I väntan på pendeln till medis. Bästabästa Sanna!! <3

Löve u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback