Symaskin tack!


Blööh har suttit och sytt fast tygmärken på min jacka förhand för att jag inte har en symaskin, it sucks. Så mitt högra pekfinger gör ont som fan. Horrorpops märket på vänstra armen blev klar ganska fort sen har jag nästan kommit halvvägs med Misfits och sen har jag bara zombie märket kvar som ska på andra armen sen är jag klar. Har massa andra tygmärken typ en med red hot chili peppers, en på che guevara och nån mer men de passar inte in på denna stil så de får jag hitta på något annat till.

Imorgon är det skola med Johanna sen ska vi fika på stan ocg jag ska fixa lite ärenden sen. Denna helg blir nog lung, kanske ska jobba i Malung men jag hoppas inte det sen är det bara några dagar kvar, wihoo.

Juste jao min jacka har en stoor bild på frankenstein på baksidan också, hihi.



Kommentarer
AMAIA LAYLA säger:

Taack, vad gullig du är! :)



Minns för ett par år sen att jag önskade mig en symaskin i julklapp, hade för mig att jag skulle börja göra mina egna kläder. Sen så fick jag en och den har sen dess bara legat och dammat utan att nånsin användas. Jag är för dålig för att sy helt enkelt, kan knappt trä en maskin :D

2011-04-07 | 09:49:36
Bloggadress: http://amaialayla.com
bellyni säger:

Oh ge mig jackan!

2011-04-11 | 19:33:51
Bloggadress: http://bellyni.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback