Suck..


Asså gaaah jag vill bara grina söndeeeer!!!! Jag har ont i magen som fan och vill bara lägga mig ner och dö, seriöst. Allt var så bra fram tills idag då allt gick åt helvete, jag kommer alltid hata tisdagar från och med nu. Det jag snackar om är das boot som är på torsdag. Nu kan Emelie inte följa med för hennes "högre chefer" eller vad de nu är tänker avskriva henne från kursen om hon missar två dagar, helt jävla sjukt. Sen Bettan har leg och pass problem. Eller ja leg problem egentligen för hennes har gått ut och det står ett gammalt efternamn och hon hinner typ inte fixa nytt id innan torsdag för hon behöver det sen för att skaffa provisoriskt pass på arlanda, gaaah. Så nu har jag bara Sara kvar, jag vet att hon har ett leg men inte pass men hon kunde nog fixa det och hon bor ju i Sthlm också så jag måste ringa och prata med henne för sålänge hon följer med är det lungt men kan inte hon eller så vet jag inte vad jag gör.

Har redan betalt tågbiljett också. Iofs så har jag ju Angelica, Thomas osv mer folk som är bekanta till mig men ändå men samtidigit så åkte jag ju till London 08 alldeles själv på sällskapsresa och jag hade inte träffat nån av dem förut men jag hade skitkul och det var liksom i en vecka. Das boot är två dagar och jag känner folk men man vill ju ha med folk man känner bra. Åååh jag hoppas verkligen att det löser sig på något vis, jag kommer fan inte sova gott inatt iallafall.

Kommentarer
Anonym säger:

jag hade lätt hoppat in om det inte vore för att jag jobbar :(

Hoppas du har kul ändå finis! <3 It's gona be fiiiine <3

2011-04-12 | 18:24:37
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback