Jobbtider.


Sorry för den dåliga uppdateringen men sånt händer. I tordsags var jag ut med Emelie, Bettan och lite annat folk nere vid en strand och en eld, det var trevligt men blev en tidig kväll för mig. På fredagen drog jag spontant upp till Orsa med Johanna och Cajsa och det var också trevligt men blev ju lite väl mycket drama mellan två killar som hamnade i slagsmål men men sen igår chillade jag hemma hos Johanna med Cajsa, Beckie som var hemma från karlstad, Alexandra och Hillevie. Drog sen hem till Hillevie och chillade mer.

Förvånar mig att vissa människor kan lämna sin vänner i sticket när något allvarligt händer en av ens kompisar men samtidigt är jag inte förvånad. Riktigt jävla dålig stil men hey somsagt jag är ju inte förvånad när jag har varit med om svikenhet från samma människa som skulle vara en av mina bästa vänner.

Iallafall är i Malung och jobbar men vet inte när jag kommer hem, kanske tisdag? Hoppas.

Här har ni en snygg brud men en jävla massa tatueringar.






Kommentarer
Gayfjärrrrt säger:

Jag vill också ha stora tts som henne wäääääääääääääh :C

2011-04-25 | 00:33:29
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/
Soffy säger:

snyggingdeniz pussposspuss MÅSTE SES SOON <3

2011-04-25 | 02:17:35
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/
beckie säger:

haha bilden är ju fake, men fett kul ändå :D :D

2011-04-27 | 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback