Jaha?


Var nere på stan med Johanna idag och fyndade rea grejer, mest trosor haha. Sen lite smink och sånt också. Seeen tänkte jag även ta och köpa maybellines mineralpuder jag använder eftersom jag tydligen använt en alldeles för mörk färg än vad jag egentligen ska ha så jag har gått runt med fel nyans utan att ha fattat det och sett solbränd ut typ. Hur dum får man vara? Har tänkt på det flera gånger men inte brytt mig så mycket så jag tänkte köpa en ljusare nyans men hittar jag pudret överhuvudtaget eller? NÄE!! Fanns fan ingenstans!! Har de helt plötsligt sluta sälja den i alla affärer eller what the fuck is up? Arg blev jag iallafall så jag ska fan ner imorgon och fråga.

Har de slutat sälja produkten så måste jag hitta en ny. Meen det finns ju typ inga mineralfoundations kvar verkar det som? Inte i Mora iallafall. Fanns väll kanske nåt men den såg inte bra ut sen finns det massa flytande foundations istället men jag gillar fan inte de flytande längre, funkar inte ihop med min hy så jag vet fan inte vad jag ska göra, måste ut på jakt imorgon annars i värsta fall får jag väll fan lägga ut 400 spänn på i.d minerals då, suck.



Kommentarer
Soffy säger:

Annars får du köpa mineralfoundation av mig om du vill :) Haha :P

2011-04-08 | 01:22:54
Bloggadress: http://soffy.blogg.se/
Moa säger:

Sv: De är ju verkligen underbara!

Är ingenting bak, bara en dold dragkedja i mitten :D

2011-04-08 | 07:58:51
Bloggadress: http://sinisterdiamond.blogg.se/
mia säger:

annars rekommenderar jag mineralfoundation från Tikei (www.tikei.se). inte alls dyra & man kan beställa hem prover för 10 kr/st :) jag tycker att deras grejer är jättebra!

2011-04-08 | 14:59:34
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/
maygol säger:

alltså, tänk på att köpa ett par nyanser ljusare än du använder på vanligt puder/foundation då mineralversionerna gör en lite mörkare... skitstörande :P

2011-04-08 | 17:51:57
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback