It's back.


Korta luggen är tillbaka efter typ ett år. Shit pommes har inte haft kort lugg sen ett år tillbaka ungefär, duktigt av mig att kunna hålla mig så länge när jag var säker på att jag skulle falla tillbaka för jag lovar den korta luggen vinner alltid har jag nu förstått. Ska fixa den lite mer imorgon så får ni se en bild då också.

Jag har lite hårplaner. I mitten av augusti kanske eller lite tidigare har jag ju planerat på att bli svarthårig igen för nu har jag varit rödhårig i över två år I think så jag behöver nåt nytt känner jag. Men jag vet att jag kommer fet ångra mig ibland, grina sönder och ja sakna det röda som fan när jag blivit svart för jag vet att jag tröttnar fort. Men eftersom jag ska slippa lite av den ångesten måste jag ha två färger i håret även om det ser lite emo ut men det skiter jag i. Jag färgade underhåret svart bara för att spara lite pengar då det gick åt alldeles för många toningsburkar åt att färga hela håret rött hela tiden haha, har ju så jävla tjockt hår.

Men nu har jag beslutsångest igen, vilken suprise. Jag har funderat på att färga överhåret svart och färga underhåret blont/vitt som jag hade 2006/2007 och sen kanske ändra lite och ha rött underhår osv. Men sen har jag såklart sett andra snygga brudar med fränt hår och jag vill såklart ha nån färg i luggen också, hade det för ett år sen eller lite mer då jag hade helrött hår, rundad lugg med en fet svart rand i mitten av luggen. Nu funderar jag på halva halva. Typ halva luggen svart och blond och sen blont underhår och kanske lite blont över det svarta och sen eventuellt rött.

Här är några ex.


Apsnyggt.

 

Också nice.

 

Vad tycker ni?


Kommentarer
emma säger:

Ahmen faan nu blir jag sugen på en såndär rund lugg också! Men jag har sidecut så det funkar inte riktigt och det är ju ett helvete att vänta på att den ska växa ut, tar ju flera år...

2011-04-29 | 07:30:44
Bloggadress: http://sensefield.blogg.se/
Sara säger:

Absolut som tjejen med blont/svart hår!! Äckligtsnyggt! :D

2011-05-01 | 05:01:42
Bloggadress: http://sabras.blogg.se/
Gayfjärrrrt säger:

uuuuuh nu vill jag också JUUUUUUUUUU! FÅR JAG HÄRMAS? JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL L L L L L L L L L L L L

2011-05-01 | 20:24:46
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback