Färg.


Blöh vad tråkigt jag har. Blev inge stan idag av nån anledning och imorgon bitti far jag till Malung för att jobba och kommer tillbaka på kvällen, slipper jobba på söndagen, puh! Mindre än en vecka kvar, jag har inget tålamod, jag vill åka nuuuuu tack! Sen har jag bestämt mig för att efter valborg kommer jag att fixa en mörkare nyans röd till mitt hår, börjar tröttna litegrann på att det är så ljus skrikigt rött, har ju haft det såhär i två år eller nåt. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra, lär väll inte bli någon toning för finns ju knappt nån mörk. Eller ja vermillion red är ganska mörk och om man blandar den med rubine kanske det blir snyggt men börjar tröttna på toningar så kanske kör med nån röd permanentfärg från märket svartskalle, haha.

Uhuuu sen kommer jag ju bli svarthårig eller ja delvis men ändå, kommer ångra mig fett mycket!!! Men kan ju inte ha rött hår forever, change is goood. Sen är det ju inte direkt så att man har "jättemycket" chanser att få jobb med en crazy hårfärg osv såatte ja. Kommer grina, lätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback