PEPP!


Åååh jag är så pepp och exalterad inför imorgon. Drygt att vi ska upp väldigt tidigt dock, för min del äre typ runt 06.00 om inte tidigare för bussen går 07.30. Jag gillar inte att åka buss långt men det var billigast så ja. Vad jag vet lite om just nu så ser vårat lilla schema ut såhär: Åka hem till Emelies bror i Solna, chilla, fixa oss och dricka en öl eller två, sedan åka ner till Berns och Make up store visningen som jag nu kom på att jag måste ta reda på vart fan Berns ligger. Efter det vet jag inte riktigt vad vi gör men det blir nog käk och bio. På fredag blire nog lite shopping, bolaget, hem och fixa och dricka, åka till grönan lite tidigare, kanske åka något, ställa oss längst fram vid scenen, se The Baseballs, juste ska ju även träffa finaste Maygol på spelningen också hehe. Efter spelningen så eh drar vi nog till rocks tror jag och festar vidare osv och då joinar Kettil, Thomas, Angelica och Juicy också så det ska bli kul.

Har ej bestämt mig för om jag stannar kvar på lördag eller ej, det visar sig sen men stannar jag blire kanske hemmafest hos några polares polare, haha. Aja har typ packat klart och har smågrejer kvar att fixa imorgon bitti. Synd att jag inte har min iphone, hade kunnat hålla mig uppdaterad här och på facebook men näe, hoppas Emelies bror har dator, haha. Godnatt.


Stockholm med denna snygging.


Kommentarer
Mägz säger:

HAlleluja!

2010-09-02 | 14:01:40
Bloggadress: http://babybq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback