Hellooo.


Fortfarande inget internet och det suger så jävla hårt, har så mycket att skriva om och mycket att ladda upp men jag får hålla ut helt enkelt. På lördag är det fest igen, förra lördagen lurade Cajsa i mig en shot som kom ur en flaska där det låg två halvstora döda ödlor i, fick ju inte reda på det förns efter att jag hade druckit upp den men ska jag vara ärlig så var det ganska gott men vart ganska vidrigt när jag fick se ödlorna. Iallafall.. på måndag morgon drar jag och Emelie till Västerås och Blue Bird tattoo där jag äntligen ska bli tatuerad av Wez. jag är skitnervös men samtidigt väldigt pepp. det där med smärta är ju verkligen inte min grej så vi får väll se, största tatueringen jag gör hitills.

Annars så har jag kommit halvvägs med teorin och faserna och snart har jag teoriprov. Den 17 november åker jag också till Istanbul i en vecka för att gå på en släktings bröllop. Appråpå antidepp medicinen, den verkar göra nytta.


Brist på bildern så här får ni en snygg på Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback