Min älskade.

 

 

Jag har gråtit och gråtit ihjäl mig inatt. Det finns inga ord för hur mycket jag saknar honom. Dessa ögon, den charmiga hemlighetsfulla blicken, den underbara rösten, den livsglädjen. Åh Baris varför lämnade du oss för? Jag saknar dig så jävla mycket. Jag fick aldrig se dig live heller och det gör så ont i mig. Sen har jag även gråtit ögonen ur mig för att jag saknar en människa så jävla mycket, han ska jag förhoppningsvis träffa till veckan. Jag har skitit i att ta min medicin i två dagar nu, kanske därför som jag återigen blivit en cry baby, suck.

 

Nästan över tre år sen du lämnade oss, nästan över tre år sen den hemska bilolyckan skedde. Jag saknar dig så jävla mycket. R.I.P Baris Akarsu <3

 

 

Barış Akarsu (June 29, 1979 – July 4, 2007) was a Turkish rock musician and actor who rose to fame after winning the television series Akademi Türkiye (Academy Turkey) in July 2004. He released two studio albums in three years and was also acting in television series Yalancı Yarim (My Lying Lover) which aired on Star TV.

On 29 June 2007, he was seriously injured in a car accident on his way back from a charity concert for children. After spending five days in an intensive care unit, he died of complications from the accident on 4 July 2007, at the age of 28.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback