Kan inte sova..


Kan typ inte sova, eller är iofs trött men ja. Sitter och tänker på hur det kommer bli imorrn, hur vi kommer att se ut, hur mycket folk det blir på wasa osv. Men jag tror faktiskt det blir det. Idag har jag varit hemma hos Johanna igen och även träffat på hennes två nya katter. Haha ska bli vääldigt spännande när jag ska slagga hos henne, kommer inte kunna sova om en katt lägger sig brevid mig, blir vettskrämd, haha. Jag och katter går fan inte ihop alltså, iallafall inte när det kommer till sovande.

Har iallafall planerat in bakis mat på donken med henne på söndag, ser redan fram emot det.


Skorna jag ska ha på mig imorrn, lycka till med att dansa i dem och inte få ont i fötterna. Sen att  bli typ en amazon brud på typ 190, hejja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback