40 saker om mig.


Har så tråkigt så snodde en grej Maygol också gjorde i sin blogg, hehe.


1. Jag tror inte på gud.

2. Jag tillåter ingen att få gå och kissa eller bajsa i min egna toalett hemma, haha ganska sjukt men ja jag vet inte, kanske har en konstig bacillskräck men ibland kan jag göra undantag.

3. När jag var mindre brukade jag bita på mina tånaglar.

4. Jag är otroligt generös mot mina vänner.

5. Jag tycker om att slå folk jag tycker om. Med slå menar jag typ inte slåss på riktigt såklart och inte så att det gör ont.

6.
Gillar att planera och göra listor.

7. Skulle kunna tänka mig att fixa till näsan, skaffa silikon om de inte blir större och testa att fylla läpparna.

8. Ogillar fötter.

9. Är rädd för att bli gammal och dö.

10. Är rädd för att lyfta upp djur, så som katter, hundar osv. Känslan av deras kropp/skelett får mig att rysa.

11. Kan inte kolla på tv/film/serier utan att ha något att äta på eller dricka.

12. Älskar skräckfilmer.

13. När jag var yngre ville jag bli arkeolog.

14. Mina drömresemål är L.A, Cuba och Egypten.

15. Vill ha blek hy.

16. Äter nästan aldrig godis, föredrar chips.

17. Älskar cola som är avslagen.

18. Skulle aldrig kunna klara av att vara vegetarian.

19. Önskar att jag hade tillgång till donken 24/7.

20. Önskade att jag var kortare.

21. Är obsessed av sjukt höga klackar, samlar på det.

22. Älskar rockabilly och psychobilly subkulturen.

23. Gillar dinosaurier.

24.
Föredrar att shoppa själv.

25. Rastlös.

26. Älskar att sjunga och dansa.

27. Biter jag inte på naglarna så biter jag på läpparna.

28. Förr när jag var smalare kunde jag ha en eller t.o.m två långkallingar under byxorna för att se tjockare ut.

29. För att dölja mina smala handleder brukade jag ha på mig svettarmband.

30. JA det är mitt riktiga hår och inte löshår eller en peruk.

31. Vill ha gröna ögon.

32. Vill testa att vara blond.

33. Är svag för killar med långt mörkt hår och gärna bockskägg.

34. Har ibland svårt att släppa taget om vissa människor.'

35. Gillar att variera klädstil när jag ska festa.

36. Har linser.

37. Har vågit/lockigt hår.

38. Älskar oldschool bilar.

39. Har svårt för att svälja stora tabletter som typ alvedon.

40. Är beroende av facebook.

Kommentarer
Anonym säger:

haha asbra. Väldigt många saker som vi är lika på :) Kul!



Haha, jag har en lapp inne på toa om att karlar inte får stå och kissa. Man får inte bajsa hos mig för jag bajsar inte hos andra.

2010-11-14 | 22:03:09
Bloggadress: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback