Vet inte vad jag ska skriva..


Sitter med toning i håret, tänkte att jag skulle passa på att göra det mer fresh eftersom jag ska bli plåtad imorgon i Orsa för rockin.se och jag är sjukt nervös! Men Jonas och jag ska dricka lite bärs och chilla så det får nog mig att slappna av, haha dricka och bli plåtad, bra kombo eller? haha. Äh whatever liksom, hehe.

Köpte alkohol för typ alla mina pengar, trodde jag skulle ha nån hundring över men räknade fel så jag hoppas jag kan få lite av farsan imorgon, behöver till strumpbyxor och lite annat. Har helt plötlsigt börjat hitta massa fint i Mora att köpa eller inte en massa men lite, jättesnygga strumpbyxor, nagelack, smycken osv. Köpte mer fjärilar som  man har i håret som jag ska använda till en fotosession i skogen och som jag själv också kommer att använda både privat och till egna fotosessioner där jag står modell. Har sjukt många ider men ingen egen kamera eller vissa stuffs som behövs. Men det ska väll ordnas.

Imorgon blir det plåtning runt 14.00 tror jag sen blire fest med Johanna, vi drar nog hem till Jimmy sen får vi se vad som sker. Kvällens väder ska bli nice så hoppas det stämmer. Nu ska jag skölja ur håret.


 

Måste köpa lime till det.


Kommentarer
j. säger:

kommer gå asabra imorgon. sen blire mental as hell <3

2010-05-14 | 22:35:15
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/
Bettan säger:

jag köpte sånna fjärilar i stockholm:) jätte söta är dom!

2010-05-14 | 22:49:52
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback