Stockholm & The Baseballs.


Sjukt längesen jag uppdaterade känns det som och många går fortfarande in och läser, weird men tack ändå. Har sjukt mycket att berätta och mitt internet är fucked up som vanligt men jag berättar lite nu och resten sen.

På torsdagen den 28:e april drog jag och Emelie till Stockholm för att se The Baseballs. Vi fixade oss på hotellet och drog iväg till Cirkus. Spelningen var hur grym som helst som jag bara måste få uppleva igen (Rättvik blire nästa gång) och tro det eller ej men vi var t.o.m uppe på scenen med dem tack vare mig annars hade nog Emelie aldrig vågat, haha. Vi dansade med ett par tjejer till och det kändes as weird när flera hundra människor titta på oss, kan ju säga att våra händer skakade ganska mycket sen, vi var först på och sist av scenen och fick även skaka hand och krama dem så det var hur awesome som helst!!!!!! Emelie sa världens klockrenaste sak till Digger innan vi klev av också men det ska jag inte ta upp hehe. Senare drog vi tillbaka och fixa oss och träffa Silje och Anais en sväng som jag saknat och sen vare fest på Kellys och jag hade sjukt ont i benen, världens träningsverk av nån anledning och sen somna vi sjukt trötta och var lika nästa dag då vi slappa och åt pizza och såg på film hemma hos Emelies bror i Solna. Jag lyckades missa tåget till Uppsala och sen ställdes den andra in som jag betala för men kom sen äntligen iväg.

Viktor mötte mig och var onykter, hehe. Vi drog hem till han och drack öl och chilla. Dagen efter vare valborg men det och resten och det som skedde ihelgen tar jag imorrn. Bilder kommer komma upp nångång.

Kommentarer
Bettan säger:

haha ja hon berättade i telefon till mig vad hon sa åt honom;) klockrent!

2010-05-03 | 09:57:24
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback