Stockholm & Lady Gaga!


Missed me? Lite iallafall har jag märkt, hihi.

Näe men somsagt blir inte mycket uppdatering synd nog men det ska det nog snart bli ändring på hoppas jag. Var iallafall i Stockholm med Johanna ihelgen. Jag och Johanna hade köpt en jäger flaska vi skulle dela på och trodde att vi iallafall skulle få en halv petflaska var men det såg mer ut som en deciliter var, näe men några deciliter iallafall och det trodde vi knappast att vi skulle bli fulla på men det blev vi faktiskt. Tur det annars hade vi slösat en massa pengar i onödan, appråpå pengar så vettefan vart min tusing tog vägen? Köpte knappt något men ja mat och SL kort på 200 förklarar väll lite. Dyrt att vistas i Stockholm iallafall, farligt dyrt. Köpte fyra directions toningar, en leopard bikini överdel och sen hm det var nog allt tror jag. Visar bild på bikinin sen.

Vi blev iallafall fulla och drog på Lady Gaga, som tur är så lyckades vi sitta brevid varandra. Konserten var GRYM! Går fan inte att beskriva med ord hur underbart det var, vill uppleva det igen. Gaga är så jävla underbar och hon bryr sig verkligen jättemycket om sina fans och ska jag vara ärlig så känns det som om hon är typ den lojalaste artisten när det kommer till dess fans, hon bryr sig verkligen från djupet av hennes hjärta och jag hoppas att det inte sinar sen när det gått ett par år, brukar vara så med de flesta artister. Gaga är så jäkla kreativ och gullig också och grymt snygg irl, tycker jag iallafall. Jag och Johanna vråla och skrek som fan, vi trodde vi skulle tappa rösterna. Vi sjöng som fan och dansade en jävla massa, vi var så jäkla pepp! Folk som satt brevid oss var så jäkla tråkiga och verkade inte alls pepp, lame. Ofta man går på konsert och bara sitter typ och sjunger inte alls, då kan man lika gärna sitta hemma. Åh vad jag vill tillbaka, jag ska lätt gå igen och igen när hon kommer igen, dock inte i Malmö för det är så långt bort men annars, lätt värt alla pengarna jag la ner på det och nästa ång ska jag fan stå längst fram! Efter det drog vi i princip direkt hem, eller ja hem till Rojda min barndomskompis i Bagarmossen och slockna efter ett litet tag.

Dagen efter drog vi ner på stan och köpte dricka osv, vädret sög och vi var så jäävla opeppa på allt men vi drog iallafall till Tumba och hem till Franco där vi festade med skönt folk och drog senare vidare mot Stockholm för att se Familjen men det blev inte av utan vi gick på en rockbar istället där Johanna blev utkastad för att hon var "för full", lol. Vi åkte hemåt och lyckades somna på bussen och missa hållplatsen så att vi hamna i Södertälje, är vi sköna eller vad? Haha. Fyfan vad trötta vi var men vi hamna äntlligen i Tumba igen efter ett par timmar eller nåt, haha och slockna. Fyra timmars sömn tror jag att det blev så vi var sega dagen efter också och sov i princip hela vägen hem. Justja lyckades ha sönder armbandet till min fina klocka också när vi drog från Tumba, ramlade på en sten eller nåt, haha. Iallafall men det går att fixa, puh. Men kul hade vi iallafall men nu blire inte Stockholm på ett ganska bra tag.

Imorgon ska jag träffa Johanna och chilla. Ska kanske plåta Emmah och Soffy denna vecka också om vi får låna studion, vi får se. Men ja sen får vi se när jag uppdaterar igen. Puss.










Blev knappt nå bilder men aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback