Soool.


Idag har jag dragit till skolan igen med Johanna för att käka burgare med mos, det var gött. Sen har vi tittat lite på några studenter som var utklädda och sprang runt och spelade musik och vråla, har varit och är fortfarande awesome väder ute, loves it! Hoppas det är så hela veckan ut, speciellt på studenten och helgen. Jag måste kolla om jag har mitt gamla tält kvar som kanske kan ligga uppe på vinden för jag vart ganska osäker när min mamma sa att jag lämna kvar den på p&l 08 men jag vettefan. Så hoppas att den ligger där annars måste jag köpa nytt.

Ikväll kanske jag, Johanna och Beckie ska se Sex and the city 2 på bio, om brudarna orkar, hehe. Öhm sen borde jag påminna Emelie om att vi borde hämta ut våra The Baseball biljetter på turistbyrån imorgon också, måste även beställa hem latex stay-upsen och en underbust. Sen måste jag shoppa lite stuff och kläder nästa vecka i Borlänge innan jag drar iväg till Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback