Plugg.


Ja justja jag var ju i skolan idag för att göra ett prov, var typ fem frågor på pappret me vi båda hade missuppfattat varanda så jag slapp göra de två sista men den första fick jag totalt hjärnsläpp på och de andra två skrev jag väldigt mycket om så det tyckte hon var bra men nu har jag dock ett prov kvar som jag ska skriva den 8 juni. Ska läsa typ fyra, fem kapitel i psykologi b boken, kriser, inlärning osv osv, alltså ganska jävligt mycket att läsa så jag skulle testa och känner jag att det är alldeles för mycket så blir det inte av för hon tyckte egentligen att det var alldeles för mycket för mig att lära in på samma gång men det skiter jag i, jag måste prova och jag måste göra provet. Måste fixa till mitt "betygs dokument" vill fan ha ett riktigt jävla betyg. Så vi får se hur jag fixar det, har lite mer än en månad på mig, men motivationen kommer suga stenhårt, jag känner det på mig men jag håller tummarna.

Sen förövrigt längtar jag till Lady Gaga på fredag!



Kommentarer
Bettan säger:

jag längtar också tills på fredag:D vilken dag åker du ned till sthlm?

2010-05-04 | 09:50:27
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/
Bettan säger:

vi åker på torsdagen, klockan sju på morgonen, fan vad jobbigt att gå upp så tidigt:)

2010-05-04 | 13:32:21
Bloggadress: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback