More stuff..


Just ja glömde visa skorna jag köpte..


Har inte varit ett jättestort fan av sånna här skor, iaf inte på mig men de var snygga och sköna.


Hade velat köpa dessa egentligen men de var alldeles för öppna på sidorna, foten såg naken och weird ut sen vare sjukt snygga framifrån men det syns knappt här.


Provade även dessa från din sko, väldigt snygga på.




Snygga bikinis från new look.



Har letat efter en snygg mörkblå skjorta och hitta denna på topshop.com, alla andra som funnits i butiker har ju varit för ljusa för mig.



Ok jag har länge velat ha en svart halsduk som är typ som den som Kenza har på huvudet fast hennes är en tröja, många modemänniskor hade sånna i vintras osv, ser typ ut som en stor sjal med ett hål i mitten typ som man kan ha över huvudet också, hitta fan ingen bild. Fanns på gina men tagit slut nyss, ingen som vet vart de finns om ni förstår vad jag menar..


Kommentarer
Cilla säger:

Finns garanterat på American Apparel i Stockholm.

2010-05-28 | 05:24:35
Sibbelicious säger:

Hehe japp! Jag har flyttat till göteborg nu ^^! Fan vad fin första bikinin var!

2010-05-28 | 13:57:17
Bloggadress: http://oracle.blogg.se/
Miffy säger:

Finns på Bik Bok i grått och svart :)

2010-05-28 | 21:56:34
Isabelle säger:

Är också på jakt efter en sådant tröja! Har hittat några här i London, men de är så dyra...

2010-05-30 | 03:12:22
Bloggadress: http://isabellecandylove.blogspot.com
Anna säger:

Köp en själ/halsduk och sy bara ihop den?

Sjukt fint iaf =)

2010-06-08 | 22:40:14
Bloggadress: http://dansedockans.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback