Minnesluckor.


Lördags vädret var kanon och då menar jag verkligen kanon. Jag och Johanna invigde kullen på kajen för i år och rökte vattenpipa, Beckie joinade oss ett tag också tills solen gick ner. Greger och Ingrid likaså efter ett tag. Sedan for Beckie till sin man och vi andra till en fest hos Jimmy och Nicklas. Vid detta lag var jag ganska full och fick en del minnesluckor och det var verkligen första gången jag fått så många minnesluckor, har börjat minnas smått tack vare andra. Hade ingen aning om att Johannas mamma hämtat oss, vad jag käkade på donken med Johanna och Greger, att jag ätit glass i bilen och kladdat ner och att min bror fört in mig i mitt rum eller ja hjälpt mig så pappa inte märkte och så hade jag tydligen ramlat in i min garderob och sen somnat på sängen med kläderna på, weird var det men jag hade säkert kul, haha. Ingen bakfylla iallafall.

Här kommer lite bilder.


 

 

Sen idag (måndag) hare också varit as nice väder och jag hat chillat på stan och kirrat p&l biljett pengar så imrogon köper jag min biljett, wohooo. Ska även plåtas imorrn och ska dra mot Orsa 09.40, uh så tidigt. Jag är fett nervös, usch! Hoppas det går bra och att bilderna blir bra.


Kommentarer
... säger:

Vem är han på bilden längst ned?

2010-05-18 | 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback