Liten uppdatering.


Måste lära mig hur man mobilbloggar från min iphone, vill blogga men kan inte det ibland eftersom jag inte alltid har tillgång till en dator. Så ska se hur man kan fixa det. Annars så ja vad har hänt..fest på kajen i fredags med en massa folk, rejäl fylla och återigen fest dagen efter på kajen och mys. Sen ehm så minns jag inte så mycket.

Har varit awesome väder ett par gånger iallafall, sommarn är äntligen här! Har även sagt upp mig från jobbet genom ett sms till min chef, haha helt cp. Ganska fegt men samtidigt elakt och det är det som är tanken och han svarade aldrig på det så kan tänka mig att han är bitter. Får se vad han säger till Carro ihelgen. På fredag hoppas jag att Gävle blir av och att vi kan fira Beckie, har sett fram emot spelningen som fan. Imorgon ska jag till lasarettet med morsan och på onsdag ska jag till skolan och snylta på skollunchen och hänga med Johanna sen en sväng till Falun med mamma och pappa för att kolla upp en hudvårdsklinik, mer om det sen.

Öhm känns som om det är mycket jag vill säga men helt plötsligt kom jag inte ihåg nåt, aja kommer väll senare, tjing!

 

 


 


Kommentarer
Caroline säger:

sv; men tack och detsamma va!

2010-05-24 | 23:16:20
Bloggadress: http://needtogetsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback