Lång dag.

jäkla snygg hon är, alltid varit. Sen alla latex och lack plagg, mm. Sen vill jag ha alla coola lösögonfransar hon har i videon, riktigt coola. Sen är hon superhot på 1.22 med fauxlugg.

 

Igår vare fest hemma hos Beckie eftersom hon fyller 20 på måndag. Jag och Johanna fixade goa fruktdrinkar som var väldigt söta med massa jordgubbar och annat frukt i, sen blev det mjölkdrinkar. Sen droppa det in lite folk och vi började grilla och sen kom det ännu mera folk och vi spela kubb och vi rödtottar vann över blondinerna, hell yeah haha! Trevligt vare iallafall men slutade lite för tidigt men men kul hade jag. Idag har jag varit i Borlänge med familjen och massa andra och grillat sen har jag färgat underhåret svart som blivit ljusbrunt av nån anledning. Imorgon kanske jag ska träffa Tora och planera in lite inför shooten med rockin.se och på måndag blire att käka burgare i skolan och sen se mög antingen på tisdag eller onsdag och på fredag firar vi Johanna som tar studenten. Har lite info om min  f.d chef eller ja shit han sagt om mig som jag ska berätta om sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback