Dancing on my own.

 

 

Denna låt beskriver ganska så bra hur jag känner, inte när det kommer till kärlek utan mer vänskap. Jag har nog aldrig känt mig så tom och så ensam förut, har säkert känt såhär förut och isåfall har den känslan hittat tillbaka till mig och jag gillar det inte. Jag tänker för mycket bakåt ibland när jag borde blicka framåt men det är inte det lättaste utan otroligt jävla svårt, för mig iallafall. Jag är svag, jag är känslomässigt ostabil, jag sörjer, jag saknar, jag har ångest, jag mår dåligt, listan kan göras lång. Ibland skrattar jag åt mig själv för att jag överdriver så mycket och tycker att jag beter mig löjligt men sen slår verligheten mig och jag bryter ihop. Jag har sagt det tusen gånger, jag kan inte ha det såhär längre, är rädd för vad det kan leda till. Jag vill vara lycklig. Jag vill inte spela, jag vill inte gå runt i denna mask nå mer, jag vill vara mig själv igen.


Robyn 'Dancing On My Own' (Official Video) from Robyn on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback