Blodiga knogar.


Det känns som söndag, iofs så är det söndag nu men hela lördagen kändes som en söndag. Kan vara för att det var en nykter lördag och det har det inte varit på ett tag, tror jag. Jag och Johanna har liksom haft fullt upp med alkohol varje helg kan man säga, haha. Anywayzz.. ni minns säkert att jag sa upp mig med ett sms till min chef och jag visste att han skulle bli väldigt bitter över det och det var ju en utav mina mål såklart samtidigt som det var fegt på samma gång men det ät skitsamma nu, jag är feg så ja. Har väntat på att Carro skulle jobba sin helg för att chefen skulle ta upp det och jag har väntat med spänning.

Jag vart inte så jätteförvånad över sakerna han hade sagt men samtidigt så blev jag väldigt arg och ville bara slå hans ansikte blodigt. Nu minns jag inte allt Carro sa men det var nåt i stil med att jag ljuger mycket tydligen och att han skulle hämnas på mig. Med det menade han tydligen att han kommer att göra det "svårt" för mig sen när jag ska söka andra jobb. Alltså att när jag tex skriver han som referens eller något och de ringer upp honom för att fråga om mig så kommer han bara tala om hur dålig jag är osv osv..haha. Well you can try peddo. För det första tänker jag aldrig i hela mitt liv ha honom som referens på mitt cv och jag har inte direkt ett jättebehov utav att skriva att jag har jobbat där på mitt cv fast det skulle vara bra samtidigt med tanke på att jag har det ganska tunt på arbetserfarenhets delen men men. Sen vad äre jag ljuger om? Visst jag kanske har ljugit lite då och då om det har behövts och så men han verkar överdriva. Sen är det ju han som ljuger så in åt helvete, sen ska vi inte snacka om hur äcklig han är, äcklig slisk peddo gubbe som både jag och Carro har upplevt. Damn vet inte hur många gånger jag känt att jag bara velat slå honom hårt när han snackat skit om olika ting, när han anklagat mig för att vara bakis på jobbet när jag inte ens varit det, de gånger han har fått mig att må lite dåligt och tyckt att jag varit dålig, de gånger han petat på mig, när han påstått att jag dricker jättemycket och jämt när han själv är alkoholist? Jag önskar att jag kunde anmäla honom för att vara världens sämsta chef.

Jag vill verkligen inte att nån ska jobba där, jag vill inte att andra ska uppleva det jag har upplevt eller åtminstonde slippa hans kassa chefs attityd och allt annat problem han har i sitt liv som han bara öser ner på en. Jag varnar iallafall folk.

Jag vill hämnas på något sätt men jag vet inte hur. Helst vill jag ju bara gå fram till honom och säga vilken idiot han är men jag skulle nog aldrig våga göra det synd nog om jag inte skulle vara väldigt förbannad just då, jag vet inte. Men detta tar inte slut här och nu, han ska fan få tillbaka..



Kommentarer
Frida säger:

Sv; Det ska jag! Och det tycker jag verkligen! :D

2010-05-30 | 04:01:35
Bloggadress: http://fridagb.blogg.se/
mia säger:

re: hej! sorry att jag inte svarat än, men väntade på svar från den andra tjejen som var intresserad av tröjan. hon kunde inte betala mer än 150 kr, så om du fortfarande är intresserad så kan du få den för 150? :)

2010-05-30 | 13:41:46
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/
mia säger:

re: super! precis, det är en oversize-modell, så jag skulle säga att den passar xs-m beroende på hur man vill ha den :)

tror frakten kommer gå på 30 kr om jag använder postens paket, så 180 kr totalt då? :)

2010-05-31 | 07:24:04
Bloggadress: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback