Beach 2010, går det att äta?


Haha awesome grupp! Jag vill ha denna bruds kropp minus solbrända hyn eftersom jag inte tycker att det är någon hit att vara brun i hyn och ha rött hår, kan vara fint på vissa kanske men inte på mig, vill vara mer åt det bleka hållet men samtidigt så tycker jag att det är sjukt fint att vara lite gyllenbrun och det är jag tyvärr redan så det betyder att jag kommer bli negerbrun i sommar, suck. Jävla pigment. Mm en platt mage är vad jag vill ha mest just nu, har ju fan fått ölmage eller något, inte charmig. Måste bara ha motivationen till att göra situps bara, haha.


Kommentarer
Anna Engman säger:

Ja fyfan, jag hatar henne bara för att hon är het ^^ Tur att hon har skaffat en ful tatuering som oftast retuscheras bort, mohahaaa (;

2010-05-28 | 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback