Yet another bump in the road.


Nu har jag blekt utväxten pch tonat håret. Hade i lite mera rubine denna gång som är mer lila rött typ, får se hur det ser ut sen imorgon när det torkar men jag kan gissa på att det är mörkare än vanligt men aja lite förändring är väll nice. Imorgon sa jag nog följa med päronen när de ska storhandla till hemmet och passa på att köpa lite smaskigheter till mig själv också, gillar att storhandla. Sen ska jag nog köpa lite partyparaplyer och tårtbottnar och tillbehör tills på söndag, här ska bakas egen tårta istället för köpa på nåt fik.

Jag hör lite här och där att mitt ex, alltså mitt livs största kärlek i Turkiet ska komma till dalarna nångång snart pga att hans bror som befinner sig här vill det och ska få honom att jobba och det lär betyda att mitt ex's fru och son kommer komma efter nångång sen om han får stanna kvar, inte bra! Försöker att inte bli påmind av honom eller hela situationen när jag är hemma i Sverige utan bara en gång om året då jag åker ner men kommer han hit nu så kommer det fan bara bli värre då jag vet att han finns i närheten och att vi nog kommer att stöta på varandra, FUCK som om saker inte kunde bli sämre. Gah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback