Nothing much to say anymore..


Ni skulle ha sett min mobil idag eller ja efter att jag drog hem till Greger. Det var fan i mig rave fest i min mobil, alla möjliga färger, fick nästan lite I'm high upplevelser. Jag lovar, snart är den död för gott. Jag är rädd.

Gick upp tidigt, storhandlade på Willys, skrev ut Tyskland boardingkort till familjen som drar dit nästa helg för att gå på bröllop, skulle gärna följt med och njuta av våren i Tyskland men jobbar synd nog sen före-födelsedags fika jag med Carro och snacka lite och hämtade även ut Lady Gaga biljetterna, hon i kassan var svartis, hehehe.

Mot kvällen blev det att dra till Greger med Johanna lite sådär spontant eftersom hon var lite sugen på att dricka så självklart ställde jag upp och vi drog hem till han, där befann sig Björn och Mattias, mitt ex lillebror. Mattias hade hinkat i sig en massa whiskey men han verkade inte vara så full men sen såg vi att han däckat på ett riktigt snyggt sätt vid köksbordet som jag kan lägga upp en bild på sen och klockan var bara 21.30, sen en timme efter kanske så helt plötsligt spyr han litervis på Gregers köksbord, hahah fyfan alltså. Jag och Johanna fick lite kväljningar när vi såg matbitarna, haha. Blev en chill kväll, bättre än ingenting men inte så väldans kul heller men Björn underhöll oss iallafall med historier om Greger så det var nice.

Ja jag tappa lusten för imorrn igen, eller lite iallafall. Allt känns så fail på nåt sätt. Men något jag är väldigt glad över är att jag iallafall har några i mitt liv som gör det lite mer värt att att leva, är sjukt opepp på livet just nu och det skulle vara så god damn skönt med lite semester ifrån självaste livet så att säga, verkligen! Skulle kunna offra en arm för en sån semester, långt bort med mina egna tankar, bara lösa och klura ut problemen och bli kvitt med dem för gott och starta ett nytt fresh liv när man kommit hem, really needs it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback