Festivaler.


Nu ska det snackas lite festivaler tycker jag. Många festivaler har fortfarande en del kvar att släppa. I år blir det självklart en favorit i repris, Peace and love. Ska nog ta och köpa min biljett nästa vecka tror jag, om jag kan. Sen blir det nog Sweden rock, 1-dags biljett till torsdagen så att jag kan se Aerosmith och Danzig sen camping. Johanna är även sugen på Arvika men jag vettefan än, får se längre fram. Sen ska jag även på Rockstad Falun har jag bestämt, 500 kr för två dagar, skitbilligt. Nog för att det knappt är band jag vill se men det kan bli kul.




Band som de släppt hitills som jag ska se bland annat: Europe (haha), Jay-Z (fett nice), John Fogerty (måste höra have you ever seen the rain, om han nu spelar den), Kent, Dan Berglund (tror jag), Patti Smith?, Robyn?, The Hives?, Them Crooked Vuktures (mest för att se Dave Grohl ofc!!!), Wolfmother, Adept?, Hardcore superstar.. sen måste jag lyssna igenom resten och hoppas på att de kommer massa andra bra.

Danzig och Aerosmith såklart, hade varit nice med Billy Idol också.




Gamma ray, Alestorm?, Crucified Barbara, John Lindberg trio, Corroded?, Sabaton?



Vilka festivaler ska ni på? Vart ses vi i sommar?

Kommentarer
Baby Jane säger:

Det blir West Coast Riot för mig i år igen :)

2010-03-14 | 23:12:54
Bloggadress: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback