Trött.


Jag är så sjukt jävla trött på vintern och 10 meters snön där ute. Seriöst detta år måste ha varit värsta snö vädret på länge? Känns iallafall så. Fyller snart år och jag minns inte sist jag fyllde år då det höll på att bli vår, 07 kanske? Nej men seriöst, det är svinkallt och jobbigt och jag vill bara sätta på mig shorts, klänningar, ballerina osv utan att behöva frysa arslet av mig. Asså är det inte vår i april så vettefan vad jag gör, är det inte varmt på valborg så att man knappt kan sitta ute så blir jag riktigt pissed off för jag orkar fan inte mer.


Några bilder som får mig att längta.











Grönt gräs, solen i ögonen, sitta i gräset nere på kajen, äta glass från glassbaren, sura åt fåglarna som låter förskräckligt nere på kajen och flyger över en för att de vill ha glass, sitta på en bänk nere på stan och kika på alla som går förbi, grilla, sitta på tingsnäs och chilla med en kall öl, åka runt i en bil på korta roadtrips och bli fulla med musik på högsta volym, äta massa gott på ute serveringarna, fika på uteserveringarna, sitta på min bakgård och röka vattenpipa, ha förfester ute på kajen, en dags festivaler, vanliga festivaler, listan kan göras lång.

Skit Sverige.

Kommentarer
Kahrein säger:

Åh guuuuuuuuud, ge mig sommar <3<3

2010-03-10 | 21:13:41
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback