Tja.


Har fått tillbaka min laptop men det går fortfarande ej att logga in på vårat nätverk så jag fortsätter med pappas och hoppas att han kommer en sväng imorgon som han lovat, börjar bli väldigt irriterad på honom. Var även och betalade för skinnjackan jag vann, så hoppas jag får hem den i veckan förhoppningsvis, hoppas även som fan att den sitter som en smäck, eller nästan iallafall. Drygt om jag skulle få lov att sälja den vidare.

Idag har jag varit nere på stan en snabbis, ätit pizza och sedan dragit till min moster med mamma, kusin, bror osv. Trevligt. Imorgon ska jag hem till Markus med Emma och våldgästa han lite och efter det ja vi får se vad som sker. Funderar på att kanske ta en tripp till kupolen innan fredag också, får se. Inte direkt läge för att slösa pengar, borde spara lite och sen måste jag nog börja kika på en ny mobil eftersom min verkar snart gå ner i graven, ska fråga dem på onoff imorgon tror jag och se om de kan förstå vad som är problemet utan att behöva skicka iväg den. Imorgon ska jag nog fan laga pannkakor, drygt att det ska vara så himla segt att stå där och vända massa pannkakor bara, yeye. Vi hörs.




Längtar till CCW och är väldigt sugen på Power big meet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback