Tänk positivt nu.


Idag har jag bokat två banor på discobowlingen vid 22.00-23.00. Det blir jag, Johanna, Beckie, Linn, Julia, Sofie och kanske Carro. Vi ska först börja i Julias stuga vid ungefär 19.00 och sedan till Orsa och bowlingen och därefter får vi se om folk vill till Wasa eller om festen fortsätter hemma hos Julia eller kanske hemma hos mig, det visar sig. Det enda problemet nu är väll skjuts till och från Orsa, vi kanske har skjuts men om det skulle skita sig så vet jag inte hur jag ska lösa det. Kan inte komma på någon som kan köra (känner typ inga sånna människor) och i värsta fall får jag väll betala taxi för allihopa eftersom typ ingen har råd med något men jag slipper helst eftersom det nog kommer att kosta väldigt mycket och det har jag ingen lust med. Jag hoppas att det fixar sig iallafall.

Just nu är jag faktiskt inte så jäkla pepp längre, inte nog med att jag fyller 21, det är väl skitsamma egentligen men efter en massa krångel hit och dit så har det nästan fått mig att tappa lusten, känns verkligen inte som ett födelsedagsfirande överhuvudtaget och det är som vanligt jag som tar tag i saker så mycket jag kan för annars skulle detta skita sig totalt, allt jag vill är att vara med mina vänner och ha kul. Jag får väll ta och supa mig extra mycket full så jag kan försöka ha kul iallafall, för låtsas folk ha kul eller nåt så kommer jag bli jäkligt ledsen, kommer säkert inte ens kännas som min dag. Fyfan vill bara gråta. Ja jag vet beter mig som ett barn men jag skiter i vad du/ni tycker, jag mår dåligt, kan inte hjälpa det, vill bara att lördag ska bli bra utan att kännas som en jäkla börda eller nåt, vettefan. Känns som om jag dillar. Yeye kan ju alltid hålla tummarna.



Kommentarer
Beckie säger:

ääääh, det blir nog as kul :D bowling kan fan aldrig bli tråkigt, och skjuts och festen löser sig alltid!

2010-03-18 | 08:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback