Skinnjackan är min nu.


Vill först och främst tacka en som kommenterade "Bela" tydligen, ingen aning om vem det är men jag håller med dig, indeed!! Iallafall, lung dag på jobbet, blir nog så hela helgen, långtråkigt. Hämtade även min skinnjacka idag, tung var den och den satt bra förutom att den var lite bred i överarmarna och vid armbågarna och lite kort på längden men det är iofs mest för att jag är en sån som gillar lite längre jackor som slutar typ vid höftbenen och inte kortare men det är också för att jag är smal som jag tycker så, den var nog även lite kortare för att jag har ganska lång överkropp men men. Att den var lite bred i armarna är ju mest för att jag har så smala armar och att det är en killjacka så det syns ju att jackan format sig lite efter killen som haft den tidigare och nog därför som jag känner mig lite manlig i den för den är inte så värst figurnära men men jag gillar den, får försöka vänja mig bara. Kommer upp en bild på mig i den nångång framöver.

Anywaaayyzz har inte så mycket annat att skriva. Förutom att jag funderar på när jag ska sluta på jobbet.Har ju planerat att sluta i slutet av april eftersom mycket sker just då men den 10 april ska jag göra högskoleprovet och det är en helg då jag jobbar och tar Carro över den jobbhelgen så får jag hennes och det betyder att jag ej kan gå på valborg i Uppsala och det får inte ske. Antingen skiter jag i provet, kommer nog inte göra så mycket bättre ifrån mig från sist ändå säkert eller så slutar jag precis innan valborg fast då kanske jag inte får ut min lön? Svårt är det och jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Tog en snabb bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback