Shopping sugen.


Här ska ni få en kort recension av filmen jag var och såg:

Jag har inte mycket minne av ettan men ja instängd är ju en liten speciell film, jäkligt blodig framförallt. Denna var också blodig men inte lika mycket tror jag men jag lyckades ju iallafall skrika till rejält ibörjan som en jäkla kärring och jag som trodde Carro skulle göra det eftersom hon är rädd för skräckisar och jag blir typ aldrig blir skrämd eftersom jag älskar skräckfilmer och blivit för van eller vad man ska säga men kan också bero på att jag spände mig lite också, hehe. Men man hoppade ju till ett par gånger så det var ju bra iallafall. Jag vet inte om det är värt 85 kr men gillar man skräck och gillade man ettan iallafall så äre nog värt, jag fick ju iallafall gå gratis. Sen är det ju så olika från person till person. Ettan skulle jag nog ge en trea tror jag och denna blir nog också en trea men det är ju bara vad jag själv tycker.


Jag är sjukt shoppingsugen. Längtar tills på torsdag då jag och Carro får lön och drar och shoppar på kupolen. Blir nog att köpa en iphone nästa vecka eftersom pappa inte hade pengar denna vecka men kan iallafall kika runt i telefonbutikerna och se om de ens har den. Jag hoppas som fan att det finns en massa snyggt som jag an köpa för det kliar verkligen i fingrarna och jag vill bränna pengar på stuff, haha.


 

När jag beställde det snygga kors halsbandet så klicka jag hem denna tygväska också för bara 29 kr men jag fick aldrig hem den?? Antingen har min mamma lagt den nånstans eller så fick jag aldrig hem den, aja får checka det imorgon.


Kommentarer
Sandra säger:

jag är ALLTID shoppingsugen :(

2010-03-24 | 22:53:40
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback