Öl kväll.


Har bara sovit typ 2 timmar inatt, är lite små seg och trött men äsch. Var skitnervös när jag skulle köpa biljetter för jag ville verkligen ha ståplatser, men jag gör ett jävla fitt misstag!! Väljer 3 ståplatser och ska betala, väljer en betalningsmetod som brukar funka, typ visa kort osv, har ju visa kort och det har gått förr tills slutet då det står att det inte gick av nån cp anledning så jag skyndar mig tillbaka och så är ståplatserna slut helt plötsligt så jag tar typ första bästa plats och det blir sittplats på de blåa A11 sektionerna, hyffsat men inget att hurra för direkt. 900 jävla spänn per styck också tydligen, var för snabb med att klicka innan jag hann tänka efter och varken Carro eller Thomas svarade när jag försökte få tag i dem. Så hela köret plus service avgift går på typ 2900 kr för 3 biljetter, så där rök allt jag hade kvar på kontot, delvis min lön. Suck.

Sen märker jag efteråt att det självklart är spridda platser. Två av platserna är i samma sektion men typ några stolar ifrån varandra och den tredje är på sektionen brevid alltså A12 eller nåt så vi alla kommer att få stå för oss själva med andra runt om, hahaha. Fan va fail alltså. Men it's no way back now. Vi får helt enkelt ha det så, inte för att det direkt blir sämre för det men ja det skulle ju ha varit kul att sjunga och svaja tillsammans till Gaga. Aja får bli buddys med grannarna istället eller om vi lyckas fixa så att vi alla kan stå brevid varandra på nått sätt. Yeye whatever kommer bli kul hur som helst och förhoppningsvis värt allt fail. Nästa gång tänker jag fan inte vara lika dum i huvudet.

Om typ två timmar drar jag till Greger och ölar igen som förra fredagen, Viktor kommer visst och hälsar på igen och så kanske Kim och Annah kommer. Imorgon blir det dock karatefylla med goa människor. Kommer bli kul, hoppas vi kan ha förfest här annars blir det Noreberg. Vi hörs.






Sådär. Hehe jag ska iaf stå på A11, sen fpr vi se hur vi gör med Thomas och Carro ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback