Ny vecka.


Jag passar på att posta ännu ett inlägg fast ett helt nytt eftersom att det annars skulle bli för långt att läsa annars.

Ny vecka:

Ska boka Alice i underlandet biobiljetter innan onsdagen?, blir nog jag, Greger, Emelie och förhoppningsvis Johanna. Imorgon ska jag till banken och sen fika med Carro, helvete vad jag inte ser fram emot alla jävla människor som kommer att befinna sig nere på stan, har ju undvikit det så gott jag kan nu under helgen och knappt varit ute i trafiken. Hoppas som fan att det inte blir för jobbigt.

Se ska jag prata med Markus och göra lite planer på att ses och hitta på saker, får passa på nu innan han drar igen över våren/sommaren, you bastard :(. Köpa P&L biljett och The Baseballs biljett så fort som möjligt och försöka kolla om folk vill se Lady Gaga den 7 maj i Stockholm, biljetter släpps 5 mars så det måste bestämmas fort, säg till om ni är sugna! Jag tänker fan inte missa det! Sen får vi se va som sker.

Jävligt skönt att det inte varit pissigt kallt nu på ett tag, det gillas men jag vill fan ha vår nu, hatar den här jävla fucking snön som bara blir högre och högre. Vi får se om jag lyckas sno åt mig laptopen imorgon, efter lite slagsmål med bror så ja kanske. Ska ringa gubben imorgon och fråga när han kan komma och kolla upp mitt problem. Nej fan nu säger vi typ godnatt. Hörs nångång sen. Pöözzzz.




Barndoms favorit nr 1 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback