Mobil helvete.


Fyfan vad rädd jag blev igår, trodde verkligen att min mobil gått och dött för gott. Men tur nog så hade den inte gjort det när jag kollade imorse men skärmen var typ svart och det gick inte att få liv i den. Blev arg på mig själv att jag inte fört över numrena till sim-kortet eller åtminstonde skrivit ner det så jag skrev ner alla nödvändiga nummer i ett block imorse ifall att. Min mobil är verkligen på väg att dö och det är riktigt jäkla synd med tanke på att den knappt fyllt 3, fan va kasst. Så nu är jag ute efter en ny mobil men frågan är vad för mobil? En iphone är ju något jag har gått runt och funderat på men det är ju så jäkla dyrt!!! Men säkert värt det? Runt 6000 kr eller mer, skulle fan kunna köpa en ny laptop eller en platt tv för det, eller en massa kläder och skor, eller en resa, haha nej men så kan man ju inte tänka, en mobil är ju ett måste annars är man ju fan handikappad.

Yeye måste prata med pappa och se hur mycket han vill lägga ut och sen när jag drar till Borlänge med Carro så får jag försöka hitta en. Var även en snabbis på stan och träffa upp Johanna för att köpa vin och sedan köpte jag två blekningar till att fixa utväxten med idag, en ny mineralfoundation och så fyndade jag en ganska snygg röd skjorta för bara 49 kr på Cubus, ska ta och prova storlek M också eftersom jag vill ha längre på längden. Lägger kanske upp en bild sen. Happ fredag igen imorgon då, likabra att det går fort för jag vill att det ska bli varmt men det kanse ska snöa lite ihelgen, hoppas inte det.







Man kanske ska ha någon sån här mobil med tangentbord? Eh vettefan.


Ni som har iphone, är det värt?

Kommentarer
Gigi säger:

Har själv iPhone och alla jag känner som köpt iPhone är jättenöjda!

Kan inte leva utan den nu!=)

Har ju internet, gps, spel, spotify, youtube och massa andra användbara apps. Behöver inte ens ta med datorn nu när jag reser. Och om jag glömt nånting i datorn som jag behöver kan jag lätt komma åt allting i den vart jag än är med en app.

Dock har jag abonnemang så jag betalade ingenting när jag fick den och kan ringa för hela beloppet.

Best invention ever!

2010-03-19 | 01:29:44
Bloggadress: http://gigi-sotomayor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback