Jag ska se Lady Gaga!!!!!!


Hihihi jag är glad!! Den 5 mars nu på fredag ska jag boka biljetter till Lady Gaga när hon uppträder i globen i Stockholm den 7 maj! Kommer bli så jävlaaaaaaaaaaaaa grymt! Har sett fram emot att vara en del av The Monster Ball och det kommer ske snart, jag är lycklig! Hitills är det typ jag, Thomas och Selma? som ska dit, ska se om fler är på. Kommer bli awesome iallafall. Det blir även tight med veckorna eftersom jag ska se The Baseballs 28 april, sen ska jag till Uppsala den 29:e och vara där två dagar, kvalborg och valborg sen hem på lördagen och sen tillbaka till Stockholm på fredag, aja kommer bli nice iallafall.

Blev inge fika idag, förhoppningsvis imorgon, måste fan på banken och på onsdag kväll blir det film och hamburgerkväll hemma hos Markus med Emma.

Nu har jag öven ringt gubben  och han kommer hem till mig imorgon runt 17.00 och jag hoppas han fixar problemet annars får jag seriöst damp ännu en gång. NU blir det serier, har missat en massa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback