Hjälp!




Jag kan inte bestämma mig!!

Jag vill ha en sån här jacka men jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha med luva eller ej eller en vinröd eller en svart.

Den vinröda är skitsnygg men den matchar inte mitt hår för fem öre, kommer bara se dumt ut right? Då ska man ju helst ha mörkare hår som typ svart eller brunt typ men jag kommer ju inte vara rödhårig resten av mitt liv men ja jag tro fan att det blir svart ändå. Men sen är grejen, med eller utan luva?

De två första bilderna med luva är de utan loggan på bröstet, jag vill nog ha med loggan på, fanns nog en sån på en hemsida. De med utan logga och huva kostar typ 500-600 kr och de med logga kanske en hundring eller två mer och de utan huva med logga kostar typ 800-900 kr. De utan luva är typ de mest klassiska. Jag gillar jackor med luvor av nån anledning, bra att ha om det är kallt, haha. Sen känns det inte lika tomt där bak i ryggen på nått sätt men utan luva, mer klassiskt är också snyggt men de har typ hårdare tyg tror jag, det kan man nästan se på bilderna medans de andra jackorna set ut att vara av mer mjukare material. Ska jag välja med eller utan huva? Vad passar mig? Vad skulle ni själva välja?

Help me please, det gör mycket.

Kommentarer
Baby Jane säger:

Jag har haft både en svart och en vinröd. De med luva är inte så snygga enligt mig.

Nu äger jag en KNALL röd, sjukt läcker, ganska ovanlig :) men av svart och röd tror jag du skulle passa bäst i den svarta :) Den passar till allt!

2010-03-02 | 09:23:42
Bloggadress: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Baby Jane säger:

Jag gillar originalmodellen bättre. Dessutom är luvan inte särskilt stor så den gör inte mycket nytta.

2010-03-02 | 22:40:42
Bloggadress: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback