Födelsedags firande.


Nu tar vi en liten sammanfattning av lördag.

Förfestade i Julias stuga, jag, Julia, Linn, Beckie, Sofie och Johanna, trevligt. Sedan hämta vi Carro och drog till Orsa, Johanna mådde inte så bra stackaren så hon kunde inte bowla utan satt kvar i bilen och vi andra körde på, gjorde kanske 3-4 strikes, oh yeah! Haha mot slutet hade vi riktigt kul jag, Sofie, Carro och Julia och var lite oseriösa med movesen och jag lyckades ramla och skjuta iväg klotet till andra banan, haha lyckat.

Vi fick massa övertid av en anledning så vi bowla lite extra innan det var dags att dra iväg. Vi drog på donken och fetta oss och fyllde 21 år på plats, awesome. Sedan drog jag, Sofie och Drul som vi träffade på bowlingen hem till Greger och chilla. Robin var fullare än nånsin, han som är så tyst och stel annars så det var underhållande som fan, jag och Carro fick mycket fnitter. Kvällen sluta typ vid 02.00 eller något men kul hade jag iallafall. När jag kommit hem och skulle dricka lite vatten fick jag lov att springa till toan där jag langa en fet jävla niagra fall av spya, hahah usch.

Sen på självaste söndagen har jag inte gjort så mycket, mest softat. Mamma jobbade och pappa var i gbg så vi ska fira mig imorgon. Ihelgen är jag ensam så antingen får det gärna bli fest här eller så hokkar vi väll Greger igen. Sen nu till veckan köps nog en iphone och dras till Borlänge förhoppningsvis, måste shoppaaaa!!














Några bilder.


Haha tre otroligt snygga rödtottar..




Loves us, vi alla tre borde umgås mer!!

Kommentarer
j. säger:

ja det borde vi verkligen!

2010-03-22 | 09:11:06
Bloggadress: http://rockcity.webblogg.se/
mitsukai säger:

Ooh, jag hade glömt att du har en blogg med =D



Och vacker.. tala för dig själv <3

2010-03-22 | 12:59:05
Bloggadress: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback