Flower power.


Försökte hitta ett par snygga blommiga strumpbyxor nere på stan idag men icke, alla var typ för mörka, starka färger eller ja för fula. Jag vill ha ganska ljusa, mer åt det typ ljus gråa hållet med lite mörka blommor men det finns ju fan ingenting här i Mora. När jag har lönepengar på kontot och vill köpa snygga saker så finns det verkligen inget jag vill ha nere på Mora, it sucks. Därför måste man åka någon annanstans för att hitta saker. Borlänge får nog bli av nästa vecka istället.

Lånade bilden av Angelica vars blogg ni borde lägga till på bloglovin, superduper söt snygg brud, härlig personlighet, grymt snyggt hår, ögon ja allt och hennes videobloggar får mig alltid att le och fnittra för hon är så jäkla lovely!




Från bikbok men vi har ju fan inge bikbok här, inte i Borlänge/Falun heller och de har ingen onlineshop and that sucks. Har inte lyckats hitta några i min smak på internet heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback