Awesome.


Wow undrar hur det kommer sig att jag har haf 103 sidvisningar för första gången? Damn, nice. Kan ju hoppas att det går lika bra med unika besökare också, 50 till bara, haha. Btw sett Lady Gagas nya musikvideo också, DAAAAAAAAAAMN säger jag bara! It was freeakin awesome dude. Videon var as ball, as balla kläder, Lady Gaga var superduper snygg, ap snygg sminkning, kul story och layout, coola färger, Beyonce var hot som vanligt men ännu snyggare med Bettie Page lugg, kan hon inte ha en sån lugg oftare? Blir ju fan sugen på att klippa min igen, fan. Men ja I loved it. Bad Romance och Telehopne videon måste nog vara en av de grymmaste muskvideosarna jag sett i mitt liv, och stort plus att låten är bra också, hon har fan inte en enda låt som har sugit. Good work girl, can't wait to se heeeer!!!!!!

Fan nu kan man inte se den igen, men jag har iaf sett den. Kommer väll upp sen, lägger upp den då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback