Aldrig mer.


Herregud igår (lördags) hade jag en jävla bakfylla of d00m kan jag lova. Har aldrig i mitt liv varit så bakis nånsin, vad jag kan minnas iallafall. Jag blir aldrig riktigt bakis heller av nån anledning och det är ju skönt det men det var konstigt att jag blev så bakfull fast jag kanske druckit 3-4 öl och typ ett glas vin eller mindre. Jag och Johanna började hos mig efter mitt jobb och sedan joinade Emma ett tag, vi drack och snacka. Emma drog hem och jag och Johanna drog oss mot Niklas. Det var bestämt att vi bara skulle chilla hos mig men det var fest hos Niklas så vi drog dit istället även fast en idiot skulle vara där. Vi kommer dit och det är en del människor där, vi sätter oss och dricker och chillar, efter ett tag blir Johanna ganska så packad och vi går ut för att röka. Där står vi på Jimmys och Niklas stentrappa och röker och jag går iväg och pissar typ i grannens rabatt haha, helt plöstligt hör jag ett bums och ser att Johanna sitter på knä nedanför trappan. Hon hade på nåt sätt glidit ner för trappan och skrapat upp typ hela knäet, kom typ inget blod men det hade skrapats bort ganska mycket och vi märkte sen att hon gjort ett jack i sin iphone, illa. Men men jag hade ganska kul ett tag men sen spåra det ur lite, jag blev ännu en gång äcklad och ville bara därifrån, fick en panikgråt attack av nån anledning också, vi drog hem sen.

Väl hemma sätter en jävla huvudvärk igång, usch och fy vad jobbig den var och illamåendet, det bara slog till när jag kom hem. Mådde så dåligt efter att ha försökt dricka vatten och tagit en panodil efter lite om och men och bestämde mig för att spy för annars skulle jag bara må dåligare. Awesome att jag inte hade något alls i magen när jag spydde, skit härligt. Tog två alvedon och försökte sova så gott det gick men det var riktigt jobbigt. Går upp typ en timme innan jobbet och är fortfarande bakis och trött som fan, fixar lite och sätter mig sen på sängen för att ta en 10 min tupplur och vaknar typ 15 min innan jag ska vara på jobbet, bra jobbat!!!!!! Så typ stressar till jobbet och hinner typ precis och har inte ätit något och jobbar 8 tim, jag var helt slut kan jag säga. Sen har jag köpt mig en pizza och chillat framför tv:n, vi skulle festa idag med men jag pallade vekligen inte och Johanna palla väll heller inte.

Imorgon blir det åtta timmars pass igen sen filmchill med Carro.


Från festen.



Hehe denna bild beskriver ganska bra hur borta Johanna var ett tag, weird färg på mitt hår också.


Lite födelsedagsbilder.





Ser ut att fylla tio, lol.

Kommentarer
Ida säger:

Fyfan... Den bakfyllan hade jag i... torsdags... Höll på att dö! Fyfan.

2010-03-28 | 10:17:17
Bloggadress: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback