2 dagars igen.


Kommer tydligen få hem min laptop imorgon. Sitter just nu och segar järnet i soffan och är smått bakis.

En liten sammanfattning av helgen: (igen).


Fredag: Träffade Markus, fixade alkohol och drog sen på bolaget för att köpa lite extra öl, 6 st fick det bli. Blev en spontan öl kväll hemma hos Greger ännu en gång. Har börjat dricka på fredagar av nån anledning nu, eller ja det är väll mest pga att Viktor varit och hälsat på just de dagarna. Drog hem till Greger somsagt och började dricka och sedan dök Viktor upp och lite senare kikade Beckie, Johanna och Kim även in. Kim stannade kvar medans brudarna drog vidare och vi fortsatte dricka. Blev lite konstig stämmning ett tag kändes det som men fest var det inte heller utan vi chill drack och jag hade jättetrevligt, verkligen. Efter massa om och men bara för att Viktor var så sugen på krogen och Kim litegrann så gav jag och Greger upp och vi alla drog till Wasa i en förfärlig kyla. Var där i kanske en timme, blev bjuden på öl igen men fick hela den spilld på mitt vänstra ben av nått emo. Haha. Blev lite bitter men sen träffa jag på Micke Häll och snackade gamla minnen och blev lite bättre, även Sebbe och Johan också. Gick tillbaka till Greger och fortsatte dricka lite i köket, runt 03.00 bestämde jag och Kim att vi skulle hem och fick sällskap av Viktor en bit innan han drog till Greger igen. Eller det var snarare mig han gjorde sällskap, hehehhe.

Lördag: Vaknar upp, känner mig fortfarande berusad och äter mat och fixar till mig. Efter en massa krångel mot slutet och massa förvirring av dittan och dettan så får jag skjuts av Markus och Emma, hämtar upp en Jare och drar hem till Markus. Jag och Emma korkar upp groggarna och drar sen till Markus granne Natta som jag träffat på Sweden rock båten 08. Där befann sig en massa folk, bland annat Runä som var full i gång och kramig. Nattas lägenhets väggar dominerades av vinylskivor och bilder på W.A.S.P, ni skulle ha sett. Jag har trevligt men skitkul var det inte. Vi ska dra till Wasa men får reda på att man icke kommer in, kanske lika bra för jag hatar den värmestugan. Men jag, Emma och Anders Grannas? åker ner för att träffa Greger som befinner sig på Mora hotell med en massa annat folk. Där slår vi oss ner och snackar. Väldigt trevligt faktiskt. Vid denna tid nångång efter 2 så cpar min mobil sig och vi drar sen hem till våra egna ställen. Däckar, går upp flera gånger och dricker 10 liter vatten.

Trevlig kväll men lördagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Men men. Min mobil är fucked up, när jag ringer folk hör jag inga signaler eller när personerna svarar men de hör mig, när de ringer hör jag heller ingenting när jag svarar, bara ibland. JÄVLA CP! Har min mobil gett upp nu eller vad? Hur gammal kan den vara? Knappt 3 år? Kanske dags att skaffa en ny mobil? Orka lämna in den i flera veckor. Aja jag vet inte. Snart fyller jag år, vet inte riktigt vad jag ska hitta på än men Linn och Emma ska garanterat vara med som alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback