Don't call my name.



 

Igår var det Johannas student. Träffade Beckie på stan och köpte blommor och fikade med Ewe och hennes pojkvän, sedan efter en dryg väntan kom alla studenter marscherande mot tingshusparken och vi hängde en massa grejer runt Johannas hals och drog sen på bolaget, haha. Sedan for vi hem till henne gör att äta och dricka, riktigt mysigt var det. Vi hade ingen plan för kvällen, Beckie mådde inte så bra så hon åkte hem och jag och Johanna drog ner på kajen och sedan joinade Jonatan och en massa andra oss. Vi drog sedan hem till Jonatan för att det var kallt nångång efter tolv, kollade på en kass film och somnade sen alla tre i sängen, haha. Men men trevligt vare fast alkholen kunde dock ha verkat bättre, så ja. Johannas mamma kom och hämta oss sen för att bjuda på donken frukost och sen somna jag och Johanna i hennes säng i kanske två timmar för att vi var så trötta och sen for jag hem för att dö lite mera i min säng och sen har jag bara chillat.

 

Sen tycker jag att det är riktigt irriterande att en viss person lagt näsan i blöt litegrann, iofs är jag inte så förvånad eftersom han har all rätt att vara nyfiken men det jag fick höra sen att han sagt gjorde mig sur.  Något i stil med gör inte samma misstag som mig eller något, det var nästan droppen. Vadå misstag? Haha, äre nån som gjorde ett misstag så vare väll jag isf som var med dig fast du sårade mig och gick bakom ryggen på mig och din bäste vän, så honey du ska inte snacka om misstag. Jag ska tillfället i akt nästa gång och fråga om det stämde det jag hört att han sagt, palla.

 

Bilder kommer komma imorrn när jag fått min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback